Özellikle 1995 yılından sonra internet kullanımının artmasıyla ortaya çıkan, ticaretin elektronik ortamda yapılması kavramı elektronik ticaret ya da kısaca e-ticaret olarak adlandırılır. Mal ve hizmetlerin üretim, tanıtım, satış, sigorta, dağıtım ve ödeme işlemlerinin bilgisayar ağları üzerinden yapılmasıdır. Elektronik ticaret, ticari işlemlerden biri veya ticari işlemlerin tamamının elektronik ortamda gerçekleştirilmesi yoluyla;
- Reklam ve pazar araştırması,
- Sipariş ve ödeme,
- Teslim etme olmak üzere üç aşamadan oluşmaktadır.
Dünyada 2001 yılında yapılan elektronik ticaretin hacmi 65 milyar dolar iken, 2004 yıl sonunda bu rakam 233 milyar dolar civarındadır.
Bir elektronik ticaret sitesi sahibi olarak, kısa süre içerisinde ciddi oranlarda satış hacmi elde edebilirsiniz.
ELEKTRONİK TİCARET UYGULAMALARI
Günümüzde, on-line alışveriş (B2C) ve işletmeler arası uygulamalar (B2B) başta olmak üzere, rezervasyon işlemlerine, basit üyelik takibi uygulamalarından kapsamlı stok ve sipariş takibi düzenlemelerine kadar tüm uygulamalar web üzerinden sunulabilmektedir.
Tüm bunların anlık , sürekli ve sağlam şekilde yapılabilmesinin sağlanması için bu işte uzman kadrosu olan firmalar seçilmelidir.
E-TİCARET NEDİR
E-ticaret mevcut iş işleyişinizin internet ortamına aktarılmasıdır. Bu nedenle nasıl iş yerinizdeki düzeniniz var ise E-Ticaretin de ana hedefi, ticari işlemlerin elektronik ortamda en basit, hızlı, verimli ve güvenli şekilde yapılmasıdır.
Ürünlerin ve hizmetlerin e-kataloglarda düzenli bir şekilde müşteriye sunulması, siparişin basit bir şekilde alınması, satın alma işleminin kolaylıkla ve güvenlik içinde gerçekleştirilmesi, ve ürün ya da hizmetin en hızlı şekilde müşteriye ulaştırılması E ticaretin ana hatlarını oluşturur. Kısacası e-ticaret, bir şirketin iş yapma olanaklarını 24 saat-365 gün devamlılığı içinde bütün dünyaya sunmasıdır.
E-TİCARETİN FAYDALARI
- Müşteri geri dönüşünü sağlamak
- Azalan eleman ve genel giderler ile masrafları azaltmak
- Yeni piyasaya sürülecek bir ürün için zamandan ve masraftan fayda sağlamak
- Hedeflenmiş kişisel tekliflerle müşterilerinize en ekonomik yolla ulaşmak
- Zaman mevhumu olmadan 7/24 satış
- Müşteri ile direk temas kurmadan , online olarak iletişim
- Müşteri servisi ve destek hizmetlerinde tüketiciye serbest giriş imkanı
- İşlemlerde daha düşük maliyet
- Katalog basımı ve dağıtımında 'sıfır' maliyet
- Kar marjlarını yönetebilmek
DEMO
E-Ticaret demo sayfasını;
http://eticaret.msajans.com.tr
E-Ticaret demo yönetim sayfasını;
http://eticaret.msajans.com.tr/panel
adreslerinden inceleyebilirsiniz.
FİYATLANDIRMA
Özel fiyat isteyiniz.